12.11.2021
Тема: Василь Королів-Старий. "Хуха-Моховинка". Добро і зло в казці.
Виконайте тестові завдання в зошиті:
1. Який характер мала
Хуха?
А Злий, зухвалий; Б непосидющий, ледачий;
В лагідний, слухняний; Г грубий, примхливий.
2. Як Хухи називають
людей?
А «Вищі створіння»; Б «люди»;
В «господарі»; Г «істоти».
3. Чому немає
Хух-болотянок?
А Бо Хухи не люблять вогкого; Б бо їм не подобається
ця назва;
В бо вони так далеко не селяться; Г бо вони є лише лісові.
4. Коли Хухи змінюють місце
проживання?
А Постійно, бо вони кочують з місця на місце;
Б коли вони облюбують інше місце;
В ніколи, бо вони з роду в рід живуть по одних і тих
самих місцях;
Г коли щось
зруйнує їхню домівку.
5. Хто доглядав за
бором, у якому жила Моховинка?
А Лісник; Б інші Хухи;
В лісоруб; Г лісовик.
6. Що насправді побачила
Моховинка, прокинувшись одного дня?
А Імлу; Б густий туман;
В перший сніг; Г срібну пелену.
7. Як мудрий і
досвідчений Хо-Суковик порадив Моховинці рятувати свою домівку?
А Атакувати лісоруба зграєю Хух;
Б покликати на допомогу лісника;
В перенести домівку до іншого дерева;
Г звернутися за допомогою до лісових мешканців.
8. Де Моховинка знайшла
собі нову домівку?
А її запросили до себе рідні; Б в іншому дереві в лісі;
В у домі лісника; Г у хліві на узліссі.
9. Чим годувалась
Моховинка в новому домі?
А Недоїдками; Б крихтами хліба;
В медом; Г сіном.
10. Яке нещастя
трапилося одного дня в хліві?
А Коза заплуталась у сітку; Б господар забув
нагодувати худобу;
В кози втекли до лісу; Г хлів зруйнували.
11.3 ким потоваришувала
Моховинка?
А 3 дітьми господаря; Б з дідом-лісоруб
ом;
В з домашніми комахами; Г з господарем та його
дружиною.
12. Чому Моховинці
довелося повернутись до лісу?
А Дід-лісоруб поранив її; Б господар прогнав її;
В рідні дуже сумували за нею; Г тому що скінчилась
зима.
09.11.2021
Тема: Василь Королів-Старий. "Хуха-Моховинка"
1.Прочитайте в підручнику статтю про В.Короліва-Старого (с.78).
2.Прочитайте казку "Хуха-Моховинка" або прослухайте аудіокнигу
3.Усно дайте відповіді на питання підручника (с.78, 81, 83)
05.11.2021
Тема: І.Франко. "Фарбований Лис". Головні й другорядні персонажі
1. Виконайте тести для самоперевірки за покликанням: https://onlinetestpad.com/cl6mhtrvtmcs6
2. Можливо, вам сподобається гра „Так чи ні”
3. Виконайте завдання «Хмарки
тегів»:
використавши «Хмарки тегів»:
3) Запишіть тему та головну думку в зошити.
4. Робота з підручником
Опрацюйте статтю "Головні та другорядні персонажі в літературному творі. Мова автора та мова персонажів".
У творах художньої
літератури діють герої (персонажі). Їх може бути більше або менше, але про
одного-двох героїв, як правило, розповідається докладніше. Описуються їхні
вчинки, стосунки з іншими дійовими особами.
Головні персонажі (дійові особи, герої) — це ті, які стоять у центрі твору,
характер, дії і вчинки яких змальовуються найдокладніше.
Інші персонажі, які допомагають глибше розкрити характери головних героїв, тему та ідею твору, називаються другорядними.
Визначення запишіть у зошит.
5.Заповніть таблицю:
Головні
герої казки |
Другорядні
герої казки |
|
|
6.Дайте усно відповідь на питання:
«Як фразеологізми, використані в тексті (мов муха в
окропі, дати драпака, мов у Бога за дверима, мов полуда з очей спала)
допомагають розкрити характер персонажів казки?»
7.Рубрика „Порівняй”
ü Чи знаєте ви, що за основу свого твору Іван Франко взяв
індійську народну казку „Фарбований шакал”? Порівняйте два тексти. Що між
ним є спільне, а чим вони різняться?
ü Як ви розумієте слова І. Франка: „Я бажав не перекласти,
а переробити стару повість про лиса, зробити її нашим народним добром, надати
їй нашу національну подобу. Я, так сказати, на чужий, позичений рисунок
накладав наші кольори”.
8.Перегляньте
уривок з мультсеріалу «Лис Микита» https://www.youtube.com/watch?v=01sV3yhjPPc
ü Чим сподобався вам фильм? Чи схожий Лис на такого, яким
ви собі його уявляли?
Підсумок уроку
Казка І.Франка «Фарбований
Лис» змушує кожного з нас замислитися над на своїм життям. Який я? Чи чесний зі
своїми друзями, батьками, чи хочу бути таким лідером, щоб усі працювали на
мене? Можливо , уперше в житті вам спало на думку дати оцінку й своїй власній
поведінці. Англійське прислів’я влучно стверджує: «Найдовша у світі відстань -
відстань від голови до серця». Бажаю вам
подолати цю відстань і саме серцем дати відповідь на запитання: якою я зростаю
людиною?
Домашнє завдання:
Виконайте дистанційне завдання в електронному щоденнику.
так много
ВідповістиВидалити